Verzeker je e-commerce onderneming snel en voordelig

Speciaal voor jou als Boloo klant hebben we verzekeringen ontworpen die passen bij de unieke uitdagingen van jouw onderneming en de artikelen die je online verkoopt. Onze verzekeringen starten al vanaf €7,95 per maand. Bereken snel jouw premie.

Onze meest gekozen verzekeringen

  • Arbeidsongeschiktheid (AOV)

    Al vanaf €59,- per maand

    Dek je vaste lasten of bescherm tot 85% van je inkomen bij ziekte, ongevallen, zwangerschap of psychische klachten. Geen advies- of afsluitkosten en een stabiele premie. Meer lezen

    Bereken je premie
  • Beroepsaansprakelijkheid (BAV)

    Al vanaf €35,50 per maand

    Bescherm je tegen financieel verlies en juridische kwesties, inclusief beroepsfouten van werknemers. Meer lezen

    Bereken je premie
  • Bedrijfsaansprakelijkheid (AVB)

    Al vanaf €7,95 per maand

    De #1 verzekering voor zzp'ers: dekking bij materiële en fysieke schade aan derden, inclusief fouten van medewerkers en optionele werkgeversaansprakelijkheid.  Meer lezen

    Bereken je premie
  • Inventaris & Goederen

    Al vanaf €9,76 per maand

    Bescherm je tegen kosten door brand, inbraak, en storm. Verzekert je inventaris, aanpassingen aan huurpanden, en al je goederen. Meer lezen

    Bereken je premie

Veelgestelde vragen

Ik verkoop mijn artikelen via bol.com. Ik ben dan toch via hen verzekerd voor productaansprakelijkheid?

Nee, dat is niet het geval. Hier moet je zelf een verzekering voor afsluiten.

Mijn artikelen hebben een CE-markering. Dan ben ik toch al verzekerd?

Nee, dat is niet het geval. Hier moet je zelf een verzekering voor afsluiten.

Wanneer kan ik aansprakelijk worden gesteld voor de schade die mijn artikelen veroorzaken?

Verkoop je artikelen en ontstaat er materiële of letselschade bij je klant? Dan kan je aansprakelijk worden gesteld voor alles wat er gebeurt in de handen van jouw klanten met je product, of dit nu komt door een gebrek in deze artikelen of door misbruik van je klant. Ook in de volgende gevallen kan je aansprakelijk worden gesteld voor schade veroorzaakt door jouw artikelen:

  • Wanneer je deze artikelen van buiten de EU hebt geïmporteerd

  • Wanneer je deze artikelen onder je eigen merknaam verkoopt

Controleren jullie de CE-markering van mijn geïmporteerde artikelen?

Als bol.com verkooppartner draag je de verantwoordelijkheid om te zorgen dat de artikelen die je verkoopt voldoen aan de lokale wet- en regelgeving. Deze eisen verschillen per artikel maar de belangrijkste zijn:

  • het maken van een handleiding voor je klanten

  • het documenteren van jouw leveranciers

  • het documenteren van wie certificering heeft uitgevoerd

In tegenstelling tot andere verzekeraars vereisen wij geen aanvullende (dure) controles van de CE-markering van jouw artikelen naast de lokale wet- en regelgeving vooraf. We vertrouwen erop dat jij als serieuze ondernemer je huiswerk grondig hebt gedaan (voor zover je dat redelijkerwijs kan, want we snappen dat je geen Unilever bent). In ruil daarvoor staan ​​we voor je klaar als er iets gebeurt! In het geval van een schadeclaim, vragen we je dan om jouw huiswerk over de CE-markering te laten zien. Uiteraard is er geen dekking als jij wist of had moeten weten dat de CE-markering van jouw product niet in orde was.

Wat als er bij schade blijkt dat de CE-markering van mijn (geïmporteerde) artikel niet in orde lijkt te zijn?

Ontstaat er schade door jouw artikel en blijkt achteraf dat de CE-markering niet in orde was? Geen zorgen, want vaak valt dit nog steeds onder de dekking van onze bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering. Wij vragen dan wel dat je laat zien dat je grondig je huiswerk hebt gedaan met betrekking tot de CE-markering van jouw artikel. Uiteraard is er geen dekking als jij wist of had moeten weten dat de CE-markering van jouw artikel niet in orde was.

Mijn voorraad ligt bij bol.com, moet ik die verzekeren?

Als jouw voorraad (deels) bij bol.com ligt dan hoef je deze niet apart te verzekeren. Bol.com heeft hier zelf een verzekering tegen brand en diefstal voor geregeld.

Wanneer begint en eindigt mijn dekking?

Je kiest bij het afsluiten zelf de startdatum van je verzekering. Je kunt deze dagelijks opzeggen.

Wat gebeurt er als ik overstap?

Als je jouw huidige verzekering overzet naar Insify dan is er een inlooprisico van 3 jaar automatisch meeverzekerd. Dit houdt in dat schade die tot 3 jaar voor de ingangsdatum van je nieuwe polis is ontstaan maar nog niet bekend bij je is, gedekt is op je nieuwe polis. Perfect voor overstappers dus!

Ik ben een Belgische verkooppartner, kan ik me bij jullie verzekeren?

Verkooppartners met een Belgische entiteit kunnen wij momenteel niet verzekeren.