Life at Insify

At Insify, we're building a world-class company that's solving an exceptionally difficult challenge: make entrepreneurs in Europe unstoppable with insurance tailored to their exact needs, powered by tech and handled with great care by real humans.

The only way to do that is by making our team and culture the top priority from the very beginning.

Join us

NL team fact employees image

Werknemers 👋

NL team fact nationalities image

Nationaliteiten

NL team facts average age image

Gemiddelde leeftijd

NL team facts insurees image

Verzekerden

NL team launch 2021 image

Insify lanceert zelf ontworpen bedrijfsverzekeringen met Munich Re

Samen met vele starters, freelancers en mkb'ers ontwierpen we onze eigen verzekeringen tegen bedrijfsaansprakelijkheid, beroepsaansprakelijkheid en ter bescherming van je spullen. Flexibeler, direct de volgende dag verzekerd en dagelijks opzegbaar.

NL team license 2021 image

We verkrijgen onze MGA licentie

Nog beter! Nu kunnen we niet alleen bestaande producten digitaliseren maar ook zelf onze eigen verzekeringen ontwerpen, zoals wij dat willen.

NL team launch 2020 image

We lanceren bedrijfsverzekeringen

De basis voor elke startende ondernemer. Bedrijfsaansprakelijkheid, beroepsaansprakelijkheid en verzekeringen voor je spullen. P.S. Wist je dat 'bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering' onmogelijk op 1 regel past in fontgrootte 24?

NL team launch 2020 image

Insify gaat live!

Augustus 2020. We lanceren met een arbeidsongeschiktheidsverzekering voor freelancers in Nederland.

Keihard voor gewerkt maar super trots dat we eindelijk live zijn 🍾.

NL team license 2020 middle

We hebben onze broker licentie!

Check! De eerste stap. Nu mogen we officieel online verzekeringen aanbieden. Let's go.

Het begon zo...

Tot die ene morgen vroeg had Koen altijd braaf zijn verzekeraar betaald. Hij opende de deur naar zijn kantoor... en ontdekte dat €10.000 aan splinternieuwe laptops verdwenen waren. Om 10 uur 's ochtends kreeg hij eindelijk zijn verzekeraar aan de lijn. Het antwoord: Ze konden hem niet helpen. Zijn bedrijf was twee dagen geleden verhuisd en het adres was niet automatisch gewijzigd. Deze stomme formaliteit kostte zijn bedrijf klauwen met geld.

Koen verloor zijn vertrouwen in de verzekeringswereld en besloot dat daar iets aan moest veranderen.